FAQ

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling

Vanaf je bestelling geplaatst is gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om jouw pakket te vervolledigen en naar het PostNL-punt te brengen. 
Wanneer je graag nog iets wilt toevoegen aan je bestelling is dat in de meeste gevallen niet meer mogelijk en zul je een tweede bestelling moeten plaatsen.

Waar vind ik mijn Track&TRace code?

Nadat je bestelling is afgerond en afgegeven is bij hetPostNL-punt dan krijg je automatisch een aparte mail met de Track&Trace code.

Let er dus goed op dat je altijd het correcte email adres invuld!

Geen track & Trace code gekregen? 
Dan staat je bestelling nog even te wachten of is er iets mis gegaan bij het invullen van je email.

Mijn bestelling komt niet aan, wat nu?

Gelukkig hebben we dit nog niet veel meegemaakt op meer dan 5.000 bestellingen.

Is jouw pakket kwijt en komt het niet aan?

Misschien ligt het bij het dichts bijzijnde ophaalpunt. Bekijk het op de Track&Trace code! Bij het ophaalpunt blijft je bestelling 7 werkdagen op jou wachten, daarna word het terug gestuurd naar ons. 
Indien dit gebeurd zijn we genoodzaakt om opnieuw verzendkosten aan te rekenen.

Ik heb een product besteld in nabestelling, waneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden zodra alle producten, inclusief product in nabestelling, beschikbaar zijn. Bij het pre-order product vind je de verwachte leverdatum bij het product zodat je precies weet wanneer je je bestelling ongeveer kunt verwachten. 

In sommige gevallen wanneer de termijn te hoog oploopt wordt je bestelling in 2 delen verzonden

    0
      0
      Jouw winkelwagen
      Je bent  100,00 van een gratis cadeau vandaan.
       100
      Gratis Cadeau
      Jou winkelwagen is leegTerug naar de winkel
        Berekenen verzendkosten
        Gebruik Coupon